رواية قصة لا تنتهي الفصل الثاني 2بقلم دينا (حصريه وجديده في مدونة الشروق للروايات)
رواية قصة لا تنتهي الفصل الثاني 2بقلم دينا (حصريه وجديده في مدونة الشروق للروايات)
منعها جاسر تدخل الاوضه وقال بعصبيه: تدخل فين دي اوضتي
اميره: اوضتك و اوضتها
جاسر بعصبيه: اللي هوا ازاي دا يعني
اميره: عشان مراتك
جاسر بشده: مرات مين
اميره: مراتك يا جاسر يبني هوا انت نسيت ولا ايه….. مش قبل ما خالتك الله يرحمها تموت انت اتجوزت شربات في البلد من تلات سنين انت مش فاكر ولا ايه
جاسر بعصبيه: من تلات سنين يماما وبعدين دا كان جواز وخلاص علي الورق عشان اطمن خالتي وقتها… بس دلوقتي خلاص انا مليش علاقه بيها
اميره بضيق: يعني ايه ملكش علاقه بيها هتتخلي عن مراتك…. طيب هتروح فين انت عارف انها جات تعيش معانا عشان خالك الوسخ طردها من البيت…. ملهاش حد غيرنا وانت جوزها… عشان كده هتفضل معاك في نفس الاوضه
جاسر بعصبيه: انا اقعد مع الكائن دا في نفس الاوضه ليييه
شربات بغيظ: كائن اييه يا ابو كائن انت شيفني قدامك ايه
جاسر بعصبيه: بقره… شايفك زي البقره بالظبط
شربات بغيظ: وانا شيفاك زي العجل اللي مربوط في الزريبه عندنا
بصلها من فوق لتحت بقرف وعصبيه وقال: انا مستحيل اقعد مع دي في مكان واحد والا اوضتي شوفيها اي اوضه تانيه
اميره بحده: انا قولت مراتك هتفضل معاك في الاوضه هتكسر كلمتي قدامها… وبعدين دي مراتك وحلالك
زقته شربات من قدام الاوضه ودخلت بصلها بضيق وغضب بعدين بص علي امه بعصبيه بصتله وقالت: اهدى اهدي ملهاش حد غيرنا
بعدين سابته ومشيت… دخل الاوضه بصلها لقاها قاعده علي السرير وبتكمل الفيلم…. قفل الباب بقوة انتفضت مكانها من قوتها بصتله بطرف عنيها وهيا شيفاه بيبصلها وعنيه حمرا من فرط غضبه منها….. قامت بسرعه وقالت: انا رايحه انام
صرخ فيها بحده وقال: اقفي عندك
وقفت وبصتله وهيا بتبلع ريقها بخوف….. بصتله بشده لما لقيته بيفك حزام البنطلون ولف الحزام علي ايده وقالت: استهدى بالله كدا وصلي علي النبي
ضرب الارض بالحزام وهوا بيقرب منها… نطت وقفت علي السرير وهيا بتقول: انت مجنون…. طيب انت عايز ايه دلوقتي….. استهدي بالله وسيب الحزام احسن يعورك
جاسر بحده: اخرصي
حطت اديها علي بؤها بصلها بضيق وغضب و شاور علي قشر اللب اللي علي السرير والارض وقال: 5 دقايق والاقي الاوضه بتلمع انتي فاهمه
هزت راسها وقالت بسرعه: دقيقه وهتلاقيه نضيفه
نزلت بسرعه من علي السرير وبدات تنضف الاوضه وترتب فرشة السرير تحت نظرات الحده والضيق منه… وخلال دقايق كانت خلصت
جاسر بحده: نامي ومش عايز اسمع نفسك انتي سامعه…… مش انتي مراتي يبقا اتحملي اللي هيحصل فيكي….. يلااا نامي
نطت بسرعه علي السرير ورفعت اللحاف عليها وغطت نفسها كلها بصلها بضيق وعصيبه… رمى الحزام علي الكنبه وفتح الدولاب خد فوطه وراح دخل الحمام اول ما سمعت الباب اتقفل رفعت اللحاف من علي وشها وقالت بغيظ: هخلي ايامك سوده بس اصبر عليا
سمعت صوته من جوه وهوا بيقول بحده: اتخمدي
بصت بشده انه سمعها رجعت غطت نفسها…… شويه وطلع من الحمام وهوا عاري الصدر وبينشف شعره المبلول
رفعت اللحاف من علي وشها وبصتله وهيا مبحلقه عنيها بشده وهيا ترا جسده العريض وعضلاته البارزه… بصلها فغطت نفسها بسرعه…. طلع قميص اسود لبسه وقفل ازراره ما عدا اول كام زرار سابهم مفتوحين وراح قعد علي الكنبه وفتح اللاب توب وهوا بيشوف شغله عليه
…………
نزل جاسر وهوا بيلبس نضارته وطلع من القصر بصتله اميره كانت هتنادم عليه بس ملحقتش…. راحت بسرعه طلعت علي اوضته وخبطت الباب ودخلت كانت شربات لسه نايمه… راحت قعدت جنبها وهزتها وقالت: قومي لحد دلوقتي نايمه….(كملت بغمزه) ولا معرفتيش تنامي بالليل
بصتلها شربات وقامت وقالت: اطمني يا خالتي مفيش حاجه حصلت
بصتلها بشده وبصت علي الهدوم اللي لبساها وقالت بحسه: مهو طبيعي ميحصلش حاجه وانتي نايمه بالجلابيه اللي عليكي دي
شربات: يعني عايزاني اعمل ايه يا خالتي
اميره: انتي مراته يبت يعني من حقك تدلعي له تلبسي حاجه كدا ولا كدا يعني انا اللي هقولك تلبسي اي لجوزك
شربات: معدنيش حاجه البسها غير العبايا اجيب منين يعني
اتنهد اميره وقالت: خلاص يستي هنزل وهجبلك كل حاجه بس علي الله تفلحي وتعملي حاجه…. مش عايزاه يبص برا ولا يجيب واحده من البنات اللي مش متربيين اللي بيشتغلو معاه دول و خصوصا اللي اسمها بوسي دي عايزاها تعبد عنه…. عايزه اطمن عليه وانتي معاه عايزه افرح بيكم واشيل عيالكم
شربات: حاضر يا خالتي قوليلي اعمل ايه وانا هنفذ كل اللي هتقولي عليه
…………
دخلت المكتب وهيا بتقرب منه ببطئ لإثارته بملابسها الضيقه والقصيره وقالت بابتسامة: هاي هاي
بصلها جاسر شويه بعدين رجع بص في الملفات اللي قدامه وقال: هاي يا بوسي
وقفت جنبه وحطت اديها علي كتفه وقالت برقه: مش كفايا شغل بقا… اي رايك لو نخرج مع بعض شويه
جاسر من غير ما يبصلها: انتي عارفه كويس اهم حاجه عندي الشغل ومش بضيع وقتي في كلام فاضي
بوسي برقه: امبارح اتصلت بيك مردتش عليا ليه
افتكر جاسر ليلة امبارح ونومه علي الكنبه اللي وجعتله ضهره بينما شربات تنام بعمق علي فراشه
جاسر: كنت نايم…. كنتي بترني ليه
بوسي برقه: مفيش كنت زهقانه فقولت اتكلم معاك شويه…… علي العموم متنساش تيجي الليله دي عندنا في الفيلا عامله حفلة عيد ميلادي كل صحابي هيجو… وانت كمان انا هستناك
هز راسه وقال: ان شاء الله
بعدت عنه وقالت: تمام هسيبك دلوقتي واشوفك بالليل تشاو تشاو
بصلها جاسر لحد ما خرجت اتنهد بضيق ورجع بضره لورا وهوا بيفكر هيعمل اي في موضوع شربات دي يخليها مراته ولا يطلقها ولا يعمل ايه بالظبط
…………..
دخلت شربات الاوضه وقالت: عايزاني ي خالتي
اميره بابتسامه: شوفي جبتلك ايه…. كل اللي هتحتاجيه جبتهولك
بصت شربات بدهشه علي كل الحاجات اللي قدامه هدوم بكل انواعها وعطور و توك شعر و مكياج: ايييه دا كلو يا خالتي
مسكت خالتها بيجامة نوم حرير وقالت: خدي بس البسي دي و وريني شكلك بيها
خدتها شربات وهيا بتبص علي البيجامه باستغراب وقالت: واييه دا
اتنهد اميره وقالت: بيجامه…. بيجامه يا شربات… ادخلي الحمام عندك البسيها يلا
دخلت الحمام وغيرت هدومها ولبست البيجامه بصت علي نفسها بصدمه كان البنطلون قصير اوي وملامح جس*مها باينه وقالت: يا نهار مربرب
سمعت صوت اميره من برا وقالت: اطلعي يلا
شويه وطلعت شربات بصتلها اميره بضيق كانت لابسه العبايه وقالت: فين البيجامه اللي قولتلك البسيها
شربات: تحت العبايه
اميره بعصبيه: اقلعي العبايه دي
شربات: بس…..
اميره بعصبيه شديدة: اقلعي العبايه يلااا
قعلت شربات العبايا… قربت منها اميره وفكت شعرها اللي ربطاه وقالت: لو مسمعتيش كلامي انتي اللي هتخسري وجوزك هيبص برا علي واحده غيرك
وقفت بعيد عنها وبصتلها بابتسامة… كان شكلها اتغير 180 درجه كانت قمه في الجمال والانوثه… خدت المكياج وبدأت تحطلها منه علي خفيف بعد ما خلصت…. بقت واحده تانيه خالص وقالت: لو شافك وانتي كدا هيتجنن
شربات: يالهوي وانا هقف قدامه بالمنظر ده
اميره بعصبيه: وفيها ايه يا عبيطه دا جوزك… دانتي لو قعدتي قدامه ملط كدا عادي جوزك و حلالك
شربات بشده: اختشي علي دمك ي خالتي اقعد قدامه ملط قال… عيييب
اميره بعصبيه شديدة: انتي هتسمعي الكلام ولا لا
شربات: ماشي بس بلاش حكاية الملط دي
اميره بضيق: ماشي… تعالي عشان اعلمك ازاي تحطي مكياج واعلمك كام حاجه كده بس علي الله تتعلمي
……………
رجع البيت وطلع علي اوضته ودخل وقفل الباب… بص في الاوضه ملقهاش… سمع صوت من الحمام فـ عرف انها جوه… حط تليفونه علي التسريحه وخلع جاكت البدله ورماه علي السرير بإهمال…. قعد علي الكنبه وطلع علبة السجاير وبدأ يدخن وهوا بيبص علي الحمام ومستنيها تطلع
كانت واقفه قدام مراية الحمام وفي اديها صابع روج وهيا بتحاول تحط لنفسها زي ما اميره ورتها…. بس معرفتش تظبطه كويس وصابع الروج اتكسر ووقع علي الارض… نزلت بنصها العلوي مسكت النص اللي اتكسر وبدأت تحط منه وبتقل منه اوي… رمته علي الارض وخدت المسكره وحاولت تحط منها علي رومشها الغزيره و الطويله بس طرفت عنيها ومعرفتش تحط… رمت المسكره علي الارض بإهمال… بعدين خدت ازازة العطر وبدأت تحط منها كتير لدرجة انها خلصت نص الازازه عليها
حطتها مكانها وفردت شعرها وبصت علي نفسها في المرايه مكنش عاجبها شكلها وهيا لابسه قميـ*ص نو*م احمر يظهر من جسم*ها اكتر ما يستره كانت سيقانها بيضاء ناعمه…… لفت وهيا بتبص علي نفسها اتزحلقت علي الارض ووقعت جامد وصرخت من الالم
قام من مكانه بخضه علي صوت صراخها قرب من الباب وخبط وقال: انتي كويسه
شربات بألم وصوت عالي: الحقني انا اتكسرت ومش عارفه اقوم
كان هيفتح الباب بس صرخت بسرعه وقالت: استني متفتحش الباب
سحبت العباية بتاعتها ولبستها سترت بيها نفسها وقالت: ادخل
دخل وبصلها بصدمه من شكلها ومن المكياج اللي مرمي علي الارض….كان شكلها زي الطفله الصغيره اللي بوظت شكلها بالمكياج وقال: ايه اللي انتي عملاه في نفسك دا
حست بخجل وإحراج بس قالت بقوة: ملكش صالح قومني
اتنهد وقرب منها عشان يشيلها شم ريحة العطر اللي هيا حطاها برغم انها كانت حاطه كتير الا انه ريحته كانت خفيفه و جذابه بصلها وقال: انتي حاطه ايه
شربات: ريحه
بصلها شويه يستوعب معناها بعدين قال: قصدك برفان
شربات: ايوه هوا البفران دا
بصلها بشده وقال: بفران؟!!
شربات: انت هتفضل تبصلي كدا قومني ضهري اتكسر
اتنهد بضيق وتعب منها مسك اديها وسندها عشان تقوم بس اتزحلقت تاني ووقعت صرخت وقالت: ااااه يامه اتكسرت…. شيلني
اتنهد بغيظ منها وقال: طيب خلصيني
شالها بصتله بخجل من قربه الشديد منها واديه اللي شيلاها
جاسر: انتي وزنك تقيل كدا ليه
بصتله بغيظ وقالت: مين دي اللي وزنها تقيل يا بن المحروق انت
بصلها بعصبيه شديدة وفجأه سابها فوقعت علي الارض لتالت مره وجسمها كله اتكسر صرخت وقالت: الله يحرقك يا بعيد….. الهي يوقف نموك يا شيخ… الهي……
قاطعها وبصلها بشده وقال: يوقف نموي…. اي الشتايم دي وبعدين ايييه بلاعة شتايم اتفتحت
شربات بوجع: خلاص يا عم حقك عليا بس قومني وطلعني من هنا
نفخ بضيق شديد منها نزل بنصه العلوي ومسكها بصتله وقالت: ايه مش قادر تشيلني ما يجي علي جسمك والعضلات اللي عندك
بصلها شويه بعدين فجأه نطها لفوق وشالها مسكت فيه جامد وهيا خايفه تقع وتقابلت اعينيهم…. بص في عنيها و اول مره يشوف جمالهم عن قرب… كانت متوتره من قربه الشديد منها وقالت: طلعني من هنا
طلعها من الحمام وحطها علي السرير بص علي وشها المتبهدل من الروج وقال: لما انتي مش عارفه تستعمليه بتحطي منه ليه
شربات بإحراج: كنت بجرب فيها ايه
سحب منديل من علي الكمود وقرب منها رجعت لورا بتوتر… مسك وشها وبدأ يمسح لها الورج اللي علي وشها ويظبطو ليها
بصتله وحست بـ قلبها بيدق بسرعه شديدة
مسح لها الذياده وظبطو لها كويس بعد ما خلص بصلها في عنيها اللي تسحر ونزل بعنيه علي شفايفها اللي شبه حبات الفروله وريحة عطرها التي دخلت انفاسه هج*م علي شفايفها بـ قبله عميقه…. بحلقت عنيها بصدمه ووو
#يتبع
تكملة الرواية من هناااااا
لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الرواية كامله من هناااااااااا
مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا
مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا
التعليقات