التخطي إلى المحتوى

♕ الفصل العشرين ♕

♕ بقلمي Rahma Sami ♕

قبل حادث الفيلا بساعات

سليم وهو يستعد للدخول

= انا مش هعرف اقتل يا مروان انت عارف انا من يوم ما دخلت حور في حياتي وانت وعدت نفسي مستحيل اقتل

مروان بخوف

= اكيد في خطه تانيه مقدرش اعمل فيك كدا

سليم بحزم

= لازم يا ”مروان“ لازم عشان نخلص من الموضوع ده للابد متخفش عليا يلا جاهز

مروان بحزن

= باين ليك اني جاهز

سليم بضحكه خفيفه

= اوي بصراحه

سليم بصوت كاد ان يكون مسموع ولكن سمع بيه مروان فقط

سليم بهدوء

= ” راجا “

اغمض مروان عيونه بقله حيله وهو يعرف ان سوف يكون هناك مذبحة

= يلا

مروان وهو يستفيق

= سليم

= هاه” راجا “

بعد وصول راجا و مروان و قليل من رجال مروان و سليم بدا الاشتباك وطبعا لان مروان كان بارع في فنون القتال كان يجتاز الكل في ثواني وايضا سليم مع خفه جسده كان يكسر من يقف امامه ولكن اذا جينا لي شخصيه راجا كان لازم تكسير بموت و د*م

وبعد انتهاء اتجه كل من راجا و مروان بمنظر مثير جدا كان يرتدي كل منهم

سليم قميص اسود يفتح القميص حتا نصفه تجعل عضلات تبان بشكل مثير كدا و بنطلون بدله اسود وشعره ينزل علي عينه بطريقه فوضويه

مروان يرتدي قميص ابيض ونفس الفتحه القميص و بنطلون بدله اسود وشعره في ثبات

كانو في غايه الجمال

راجا بضحك شريره

= اهلا اهلا تصدق وحشتني

عاصم برعب

= سليم

راجا بفخر

= تؤ راجا كدا متعرفش تفرق مين اللي قتل اخوك شافه وهو يتألم ويطلب حد ينقذه بس للاسف كان ضعيف اوي

امسك عاصم مسدس و صوبه ناحيه راجا اللي توقع الحركه وقام بضرب عاصم في رجله ما جعله يصدر صراخ هز الفيلا بأكمله

قرب منه حتا بقا في مستواه وهو يمسك المسدس بتاعه

راجا : انت و أخوك نفس الدماغ الغبيه ونفس الحركات

قام راجا بمسك رجل وضغط عليه بقوه ما جعل عاصم يصرخ للمره التانيه ولكن اقوى

كل ده تحت انظار مروان وهو ينعن تحت انفاسه وكم يشعر شفقه علي صديقه

يفوق علي صراخ عاصم للمره الالف

مروان بغضب

= انت هتفضل تصرخ بروح امك البت فين

راجا بعدم فهم

= بت مين

مروان وهو يسب نفسه

= حبيبتي احنا جين نجيب عشق حبيبتي

راجا بشك

= عايز تفهمني ان سليم خلاني اخرج عشان حبيتك مستحيل

مروان بتوتر

= ابقا اساله يا اخويا وانت يا زفت البت فين

عاصم بضحك وهو يبصق دم

= مهم تعملوا خلاص الجماعه عرفوا كل حاجه و حبيبت سليم دلوقتي قدامه كام ساعه وتبقى معهم هااه

مروان بغضب كاد ان ينفجر

= انت بتقول اي وربي يا عاصم لو حصلها حاجه اقتلك بادي

نظر مروان الي راجا راه يبتسم بشر بسمه اخاف منها مروان بشده

بعد قام بمسك عاصم اللذي كان يضحك بهستريه

مروان بغضب

= قلت لهم اي انطق

لم يكمل حتا قام راجا بطلاق نار في دماغ عاصم ما اده الي صده صوت في انحاء البيت وكانت علامات الذهول علي وجه مروان اللي لطخ وجه الدماء

راجا بشر وهو يقف

= يلا دورك

سحب الزناد اوشك علي الاطلاق

ولكن وقفة سليم من داخل عقله وهو يتصارع معه يأمر سليم ان يدخل من جديد و راجا لم يعد يستطيع التحكم في سليم اكتر نزل علي الارض وهو يصرخ ويمسك راسه حتا دخل من جديد وخرج سليم وينظر علي اثار الدم علي يده

ثم ينظر الي مروان وهو لا يزال يجلس علي الارض راكض اليها وهو يتفحص كل انشاء في جسده

سليم بخوف

= انت كويس عملك حاجه مروان رد عليا

مروان

= سليم عاصم قال لي الرفاعي علي كل حاجه وهو مستني حور في المطار

سليم

= عارف المهم دلوقتي الخطه لازم تمشي زي ما هي تطلع تجيب عشق ونطلع من هنا علي مصر

مروان بعدم فهم

= سليم انا بقيت مش فاهم حاجه

سليم بحزن

= كل حاجه في وقتها يلا اطلع

طلع مروان حتا ياخذ عشق وبعد ان وجد الغرفه دخل وجد جسد صغير الحجم يبكي في الزاوية كانت تجلس و تضع ايده علي اذنها وتبكي بشده

مروان وهو ياخد نفسه

= اوو ده انا بحبك حب يا مرات اخويا فظيع فظيع

عشق تنظر له وهي تشهق بخوف

مروان وهو يقرب منها

= اششش بس متخافيش انا جي اخدك لي اختك

عشق ببراءة

= عايزه حمزه

مروان بغيره

= ومين حمزه ده انشاء الله

عشق وهي تشهق

= حمزه اخويا

مروان بتفهم

= اذا كان كدا ماشي يلا تعالي

بعد انا قامت بتردد ولكن بعد ان وقفت جنبه حس باحراج لانه كانت قصيره جدا وهو يقف جنبه زي عمود النور بضبط

مروان بحرج

= هو الجزمه دي بطول لي كدا يلا بقا ابقي غيره تحت

ضحكت عشق ضحكه خفيفه جدا ولكن سحرت مروان

بعده نزلوا لي تحت و لما شافه سليم كانت الصدمه لانه تشبه اخته جدا مع ان معظم التوأم ليسوا شبه بعض ولكن عشق كانت تشبه حور ١٠٠/١٠٠ صعب التفريق بينهم ولكن كانت عشق بعلامه مميزه انه تملك في اصبعه الصغير حسنه اسفل الاصبع ودي العلامه الوحيد المختلفه

وبعد عدت دقائق كانو جالسين في السياره و انطلقوا الي المطار

سليم

= مدهشه انتو شب بعض اوي عشان كدا عاصم خدك انتي.

مروان بغيره

= ما خلاص يا عمنا كله كام ساعه تبقا في حضن مراتك من الصبح باصص للبت

سليم وقد فهم

= وانت مال امك يابن الرخمه وبعدين اهدي يمكن تطلع متجوز او مخطوبه

مروان

= انت حر والهي لقول لي حور يلا بقا

عشق بعد فهم

= انا مش فهمه حاجه و حضرتك تعرف اختي منين

سليم

= تقدري تقولي اني جوز اختك و اخوكي في نفس الوقت

عشق

= احنا رايحين فين

سليم

= مصر متخافيش اخواتك هناك

بعده عم الصمت في السياره حتا توقفت امام المطار وكان كل حاجه جاهزه الطياره الخاصه و الاوراق

بعده انطلق برحله الي مصر

اما عند حور الي كانت وصلت مصر من ساعات وكانت سميحه معه وهي تعرف ما شوف يحصل لان سليم تحدث معه كانت حور تردي نقاب و سميحه ايضا وبعد خرجهم من المطار وكان حمزه في انتظارهم بسياره في الخارج

بعد ان ركبوا خلعت حور و سميحه النقاب وهي لا تعرف حمزه كانت تظن انه سواق سليم الخاص

حور بتعب

= اوف يا داده اتخنقت انتي لي لبسني كدا

سميحه

= مصر مش امن يا بنتي وانا اقنعت سليم اني هعمل كل حاجه عشان محدش يعرفك

حور بعدم فهم

= حد مين والله منا فهمه حاجه

كل ده تحت انظار حمزه لي حور عبر المرأه وهو ينظر لها بحب و اشتياق

حور بصوت واطي ولكن سمعه حمزه

= داده الشاب ده بيبص عليا انا خايفه

سميحه بضحكه خفيفه

= الشاب ده اقرب حد ليكي يا حور تفهمي بعدين

ضحك حمزه علي خوف اخته وكم يتمناه اخذه في حضنه و تعويضه علي كل ايام الفراق

وفي غضون ساعتين كانو امام منزل ياسر خرجت حور تجري الي الداخل وتخبط بقوه حتا فتحت لها مرفت و اترمت في احضانها وتبكي بقوه و مرفت لا تزال في الصدمه

حور بكاء

= ماما وحشتني اوي اووي والله

مرفت وهي تبادله العناق وتبكي بحرقه

= بنتي بنتي وحشتني يا نن عيني

ظلت مرفت تقبل كل قطعه في جسد حور وكانت سميحه تبكي علي هذه المنظر وحمزه ايضا

في دخول سيف و محمد

محمد

= مين يا مامااا….

سيف بصدمه

= ساسو….

الحادي والعشرين من هنا

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *