رواية شيطانتي الجريئة الفصل السادس 6 بقلم اسراء عصر (حصريه وجديده في مدونة الشروق للروايات)
رواية شيطانتي الجريئة الفصل السادس 6 بقلم اسراء عصر (حصريه وجديده في مدونة الشروق للروايات)
عند هيثم وهمسه…. شعرت همسه علي قبلات شغوفه علي كامل وجهها مما جعلها تتزمر وهي تعطيه ضهرها…همسة قلبي اصحي يالا..
فتحت عيونها بللون عسلي الصافي ورموشها الكثيفه قالت وهي تبتسم صباح الخير يا حبيبي..
قبلها قبله خفيفه علي شفايف*ها صباح الفل والورد علي حبيبت قلبي..يالا قومي يا كسلانه انا اتأخرت بسببك..
قالت وهي متزمره الله وانا مالي مش انت السبب خالتني انام في الفجر وانا اقولك خلاص ياهيثم انا تعبت لاكن انت ابدا تقولي انا لسه ماشبعتش وعشان انت صعبت عليا انا كملت معاك للاخر يبقي مين السبب..هاا بس
ضحك هيثم بصوته الرجولي مما جعل همسه تتوه في ضحكته..نظر اليها بعيونه بلون السما وهو يعض علي شفايفه بقي انا السبب ها يعني مش انتي المرضتيش تسبيني ها بس نجي للحق كانت ليله جامدده..
تلون وجهها بلون الاحمر القاني مما جعل هيثم يضحك عليها بشده بسبب كسوفها من ليلة امس عندما كانت تتزمر كل ما يبعد عنها ولم تجعله يتركها الا في الفجر..
ههههههه ههه خلاص يا روحي ماتكسفيش ههههه بس كانت ليله صباحي وجامده ياهمسة قلبي بس فين كانت مواهبك دي هههه…
قالت وهي تضغط علي شفايف*ها وهي منغاظة منه ليه يا بيبي مكنتش عجباك ولا ايه ها طب دا انا اعجب بلد بحالها وانت تشهد علي كدا ولا مش عاجبك يا بيبي..
لا من ناحية عجباني ف هي عجباني يا بيبي بس بلاش تعجبي بلد دي لان انا ماسك نفسي بالعافيه هاا.. ويالا انا ماشي دلوقتي لانك اخرتيني وبليل نشوف ايه ال يعجب وال ميعجبشثم قبلها قبله سطحيه ..وغادر علي الشغل..
عند بيت ادهم نلاقي اميره وبوسي بيطبخوا جميع الاصناف البيعشقها ادهم لم تصدق بوسي ان ادهم كلمها وقالها جاي اليله..
كدا خلصنا يا ماما راح اطلع اغير لادم واخد شاور قبل ما ادهم يجي..
تمام يا بنتي وخدي راحتك وانا اديني قاعده
تمام يا ماما..اخدت ادم وصعدت الي شقتها وتتزين لادهم لم تصدق عندما هاتفهاواخبرها انه سيأتي اليله ..غيرت لادم هدومه ونزل عند جدته اميره وظلت بوسي ترتب في شقتها وزينت اوضة النوم بالورد الاحمر وشموع ملونه واضائه خافته ثم ارتدت فستان يصل الي قبل الركبه بللون النبيتي وصففت شعرها ووضعت ميكاب خفيف وحددت عيونها بالايلينر وطلت شفايف*ها بالون النبيتي الغامق ورشت في مناطق النبض عطرها الانوثي.. القت نظرة رضا علي شكلها ثم نظرت الي الساعه لقيت انه باقي ساعه علي وصول ادهم…
في فلة احمد فهمي ..في جناح ليلي يظهر عاليها التعب الشديد ونجد الدادا بجانبها وهي تعطيها الدوا وتقول ..معلش يا ست هانم انا مش هقدر اخبي اكتر من كدا وانا شايفه صحتك بتدهور قدام عيني لازم نيروز هانم تعرف وتوقف جنبك سدقيني العمليه راح تنجح خلي املك في ربنا كبير ..
بس انا مش عايزه نيروز تعرف خايفه عاليها لما تعرف تنصدم وتعرف ان كنت مخبيا عاليها حكاية مرضي ..
هي صح راح تزعل في الاول لكن لو وافقتي تعملي العمليه راح تنبسط صدقيني انت بس خلي املك في ربنا كبير تمام ..وبعدين الدكتوره نور قالت نسبة نجاح العمليه ككك…عملية ايه..
نظرت ليلي ودادا فاطمه علي الصوت وتفاجئو انها نيروز….
نهاية البارت
-ياتري ليلي هتقول لنيروز علي مرضها.
-وايه رد فعل نيروز لما تعرف
-استنوني في احداث نااااار
-بقلم اسراء عصر
جاري كتابة الفصل الجديد للروايه حصريا لقصر الروايات اترك تعليق ليصلك كل جديد أو عاود زيارتنا الليله
لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الرواية كامله من هناااااااااا
مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا
مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا
التعليقات