التخطي إلى المحتوى

رواية حب المشاغبين الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم حنين هاني

رواية حب المشاغبين الجزء الرابع والثلاثون

رواية حب المشاغبين البارت الرابع والثلاثون

حب المشاغبين

رواية حب المشاغبين الحلقة الرابعة والثلاثون

مراد. ويخليكي ليا ياحبيي يلا تعالي نشرب حاجه ونعد علي النيل شويه
بيلا. خلاص اشطا وخدها ومشيو اعدو علي النيل
مراد. تعرفي اني في اسعد ايام حياتي وهكون اسعد لما تبقي بتاعتي متنظر اوي يوم الجمعه عشان اكون قدام العالم ده كلو كسبتك انتي حبك حرب ولازم انا الي اكسب
بيلا. لو حبي حرب فا انا مش هسيبك تخدوها لوحدك وهكون معاك
مراد. عارف انك هتقفي جمبي دايما ماهو بردو انا مش بحبك من فراغ
بيلا. وانا كمان بردو
مراد. انتي كمان اي
بيلا. انا كمان
مراد. ايوه انتي اي
بيلا. انا كمان بحبك
مراد. ياااه اخيرا اعترفتي
بيلا. بس بقا
مراد. يختي بطه انتي بتتكسفي
ضحكت بيلا ودرات وشها
مراد. يختي بطه كميله انتي مكثوفه واعدو يهزرو مع بعد
في الكليه
مريم. انتا فين
احمد. في حاجه ولا اي
مريم. اصلي تعبانه وعاوزك تاكلني وتشربني عصير ونتمشا شويه وبعدين تروحني وبس يعني
احمد. كل ده وبس يعني ومالك جايه علي نفسك كده ليه
مريم. معلش لازم اجي علي نفسي عشان مكنش تقيله عليك
احمد. لا وانتي جايه علي نفسك اوى بصراحه ماشي هركب العربيه وجايلك
مريم. اشطا وقفت استنتو لغايت ماجيه
مريم. كل ده تأخير
احمد. يابنتي انا مكلمتش عشر دقايق
مريم. اتاخرت عليا بردو
احمد. خلاص حقك عليا بس اي الحلاوه دي شكلك قمر وانتي مدخله شعرك جوه
مريم. بجد
احمد. اه طبعا اتمنا يفضل كده علي طول وتفضلي شطوره وتسمعي الكلام
مريم.حاضر حاضر المهم هناكل اي
احمد. انتي عاوزه تاكلي اي
مريم. يعني حاجه خفيفه كده علشان متقلش عليك
احمد. ياستي فداكي الدنيا انتي كلو تحت رجلك
مريم. ماهو حاجه خفيفه عشان الدنيا وكده يعني
احمد. طيب خفيفه زي اي
مريم. يعني كفته وفراخ مندي وطاجن ورق عنب وملوخيه ده اساسي وطاجن مشكل كده وصنيه رقاق وجمبو رز بسمتي ومعاه لحمه وكده يعني
احمد. هو ده الي خفيف
مريم. اه في اي انتا مش عارف ان ده اكل خفيف
احمد. اومال لو تقيل هتتطلبي تاكلي اي اي هتتطلبي دراعي
مريم. دراعك؟ هو دراعك ده اصلا في لحم يابني الاكل ده مزاج وانا بحب الاكل وبحب الي بيحب معايا الاكل
احمد. ماشي مقولتش حاجه وهاكلك الي انتي عاوزه انا بس مستغرب من كلمه اكل خفيف
مريم. ايوه ده اكل خفيف
احمد. طيب لو تقيل ينفع اعرف المنيو
مريم. يعني فخده مع صنيه مشاوي مع بوفتيك مع فراخ مندي مع محاشي وكده يعني
احمد. فخده؟ انتي بتاكلي فخده لوحدك
مريم. اه فيها اي قول مشاء الله كده الله اكبر الله اكبر
احمد. يابنتي انتي كده ناقص تاكليني لو ملقتيش اكل
مريم. لا متقلقش انتا ناشف وهتلاقي لحمك ماسخ
احمد. ياشيخه يعني لو مكنش كده عادي تكليني
مريم. لا متقلقش مش هتهون عليك ويلابقا علشان انا جعانه
احمد. ماشي ياخرة صبري ومشيو وراحو المطعم وكلو
مريم. اه كنت جعانه اوي
احمد. الف هنا ياحبيبتي
مريم. يلا اطلبلي حاجه اشربها وحاجه احلي
احمد. نهار اسوح هو انتي لسه في مكان تاني
مريم. هو انتا هتبصلي في الاكل يعني ولا اي علي فكره لو شايف اني تقليه عليك قول
احمد. لا ياحبيبتي مش قصدي انا بس قصدي عشان متتعبيش
مريم. لا متقلقش انا تمام
احمد. طيب عايزة اي
مريم. عاوزه واحد كوكتيل وعاوزه وافل شوكلت والوايت شوكلت
احمد. حاجه تاني
مريم. لا عشان متقلقش عليك اكتر من كده يحبيبي
احمد. ماشي ياحبيبتي في نفسو اي حوار متقلش عليك ده اومال لو تقلت هيبقا هعمل ايه ده انا كده هشحت ومش هعرف اتجوز
مريم. بتقول حاجه ياحبيبي
احمد. سلامتك ياروحي مستغناش

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حب المشاغبين)

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *